14 مزیت دوره‌های آموزش مهارت در سامانه رهجو

یکشنبه, 07 دی 1399
2059

مهارت یک توانایی اکتسابی جهت انجام یک فعالیت خاص برای رسیدن به یک نتیجه از پیش تعیین شده است و مهارت‌ آموزی نقشی مهم در رونق اشتغال و کارآفرینی دارد. کسب مهارت در هر رشته و زمینه‌ای می‌تواند به آغاز یک کسب و کار پر رونق منجر ‌شود.

اما هر نوع کسب مهارت نیاز به آموزش دارد. آموزش مهارت‌های مختلف در گذشته‌ای نه چندان دور به‌صورت دهان به دهان و از روش استاد و شاگردی صورت می‌گرفت یعنی تجربه حرف اول را در آموزش می‌زد. ولی عمر ما کوتاه است و نمی‌توان تنها از راه تجربه و آزمون و خطا به مهارت رسید. اکنون باید تجربه را با دانش همراه کرد تا بتوان به سرعت به مهارت و در نهایت به بازار کار رسید.

رسانه‌هایی مانند سامانه رهجو و موسسه انعکاس تصویر در دوره‌ای که عصر فناوری و سرعت است، زمان دریافت این تجربه‌ها را کوتاه کرده‌اند.

دوره‌های مهارت آموزی بسیاری وجود دارند ولی مزیت‌های بسیار و غیرقابل انکار دوره‌های آموزشی رهجو قشرهای مختلف جامعه از دانشجویان گرفته تا اساتید و صاحبان مشاغل را تشویق به استفاده از فیلم‌های آموزشی این سامانه می‌کند. در اینجا به بیان این مزیت‌ها می‌پردازیم تا شاید شما هم با ما در شیوه نوین مهارت‌آموزی در این سامانه همراه شوید.

1- برخورداری از اعتبار علمی بالا

  سامانه آموزش مجازی رهجو در راستای ارائه آموزش‌های استانداردو آموزش مهارت، دارای تأییدیه از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اتحادیه‌های مرتبط از جمله اتحادیه صنایع برودتی، تهویه مطبوع و لباسشویی است. این سامانه همچنین استاندارد ISCO را در اختیار دارد و اولین مجوز آموزشگاه‌یار کشور را دریافت کرده‌است.

برخورداری از اعتبار علمی بالا

2- آموزش تلفیقی مجازی و عملی

اثربخشی دوره‌های آموزشی رهجو نسبت به سایر دوره‌ها بسیار بیشتر است. چون از ترکیبی از دوره‌های مجازی و عملی برای آموزش مهارت‌ها استفاده می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید اشکالات و ضعف‌های احتمالی خود در دوره مجازی را در کنار اساتید مجرب و در کارگاه‌های پیشرفته در دوره عملی برطرف کنید.

3- اعطای مدرک معتبر بین‌المللی

پس از گذراندن دوره‌های مجازی رهجو و شرکت در دوره عملی و کسب مهارت مورد نیاز، مدرک معتبر بین‌المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دریافت می‌کنید.

اعطای مدرک معتبر

4- بهره‌گیری از اساتید نخبه

اگر سری به تالار اساتید سامانه رهجو بزنید و تجربیات و افتخارات اساتید و متخصصان ما را مطالعه کنید، مطمئناً به اعتبار علمی فیلم‌های آموزشی ما ایمان می‌آورید. برترین اساتید کشور در هر زمینه تجربه‌های خود را برای تولید محتوای آموزشی این سامانه در اختیار ما قرار داده‌اند.

بهره گیری از اساتید نخبه

5- ارتباط با انواع مخاطب

دوره‌های آموزش تعمیر لوازم خانگی سامانه رهجو برای رفع نیازهای انواع مخاطب طراحی شده‌است. هم تعمیرکاران باتجربه می‌توانند از این آموزش‌ها بهره ببرند و هم دانشجویان و عموم کسانی که به دنبال مهارت‌آموزی هستند .حتی اساتید هم می‌توانند از فیلم‌های ما به عنوان منابع آموزشی دانشجویان خود استفاده کنند.

6- مهارت آموزی

همانطور که گفتیم مهارت آموزی نقش مهمی در رونق اشتغال و کارآفرینی دارد و سامانه رهجو در این راستا با آموزش جذاب، آسان و کاربردی در قالب فیلم و انیمیشن، صفر تا صد اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار داده و مهارت تعمیر لوازم خانگی را در شما ایجاد می‌کند.

با شرکت در دوره عملی هم می‌توانید از مهارتی که بدست آورده‌اید مطمئن شوید.

مهارت آموزی

7- کمک به آغاز کسب و کار

دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای بدین معناست که شما مهارت کافی در حوزه انتخابی خود را کسب کرده‌اید و آماده ورود به بازار کار هستید و می‌توانید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید. سامانه رهجو در طرح‌های آینده خود همه دانش‌آموختگان خود را وارد بازار کار خواهد کرد.

8- کوتاه کردن مسیر آموزش

آموزش‌هایی را که طی چندین جلسه در دوره‌های حضوری تدریس می‌شود، در فیلم‌های آموزش تعمیر لوازم خانگی رهجو خلاصه کرده‌ایم. با شرکت در کلاس‌های مجازی ما، در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی شده و راحت‌تر و سریع‌تر به هدف می‌رسید، آن هم با کیفیت بالاتر آموزشی.

9- استفاده از فیلم و انیمیشن

سامانه رهجو در شیوه‌ای نوین در آموزش تعمیر لوازم خانگی، فیلم و انیمیشن را جایگزین جزوه‌های متنی کرده تا آموزش جذاب‌تر و دلپذیرتری را تجربه کنید. به این ترتیب هرگز از آموزش خسته نمی‌شوید.

فیلم و انیمیشن

10- امکان گفتگو با اساتید

در تالار گفتگوی اساتید سامانه رهجو می توانید از نزدیک با متخصصان ما در ارتباط باشید. اساتید ما با حوصله پاسخ تمام سوالات شما را در زمینه آموزش تعمیر لوازم خانگی خواهند داد.

تالار اساتید

11- ارائه مقالات به روز

ما در کنار فیلم و انیمیشن، مقالات به روز دنیا را در مورد آموزش تعمیر لوازم خانگی در اختیار شما قرار می‌دهیم. اطلاعات علمی این مقاله‌ها به تایید اساتید رهجو رسیده‌اند و تردیدی در درستی آنها وجود ندارد. به علاوه، مقاله‌های ما همگام با پیشرفت علم و فناوری به روز رسانی می‌شوند.

12- دسترسی دائم به اطلاعات

سایت رهجو و اپلیکیشن موبایل سامانه رهجو این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که دسترسی دائمی به اطلاعات سامانه داشته باشید. بعلاوه، با دانلود فیلم‌های آموزشی رهجو می‌توانید دسترسی آفلاین به دوره‌ها داشته باشید.

13- رعایت اصول حرفه‌ای

رعایت اصول حرفه‌ای

فیلم‌ها و انیمیشن‌های ما با بهترین کیفیت و توسط نخبگان کشور در زمینه تصویربرداری، تدوین، صدا و فیلمنامه ساخته شده‌اند. گروهی از جوانان متخصص کشورمان با همکاری یکدیگر روشی نوین و با کیفیت در آموزش تعمیر لوازم خانگی ایجاد کرده‌اند.

14- به روز رسانی دائمی اطلاعات

 فیلم‌های آموزش تعمیر لوازم خانگی سامانه رهجو به‌طور دائم به روز رسانی می‌شوند تا از پیشرفت سریع علم و فناوری در دنیای امروز عقب نمانیم. این به روزرسانی‌ها به طور رایگان در اختیار کاربرانی که قبلاً در دوره‌های ما شرکت کرده‌اند، قرار می‌گیرد.

 

آینده از اینجا آغاز می‌شود ...